Today: Sunday, September, 24, 2017 Last Update: 05:17 am ET

  • Contact US
  • Contact For Advertisment
  • Tarrif
  • Back Issue

Life Style   

تاکہ مضبوط بنیں آپ کے بال...

تاکہ مضبوط بنیں آپ کے بال...

 

 

دن میں 100-150 بالوں کا گرنا عام بات ہے لیکن اگر اس سے زیادہ بال گرنے لگیں تو یہ فکر کی بات ہو سکتی ہے. اگر آپ بھی ایسی ہی مسئلہ سے پریشان ہیں تو فکر نہ کریں، کیونکہ فکر کی وجہ بال زیادہ گرتے ہیں. یہاں دیے گئے تجاویز اختیار اور بالوں کو مضبوط بنائیں.

1. آپ جو کچھ بھی کھاتی ہیں اس کا سیدھا اثر آپ کی جلد اور بالوں پر پڑتا ہے. اس لئے اگر آپ روزانہ کی خوراک سے ضروری وٹمس اور پروٹین نہیں حاصل کر پا رہی ہوں تو وٹمن بی 6 اور پروٹین سپليمےٹ لیں. غذا میں سبز سبزیاں، انڈے، مچھلی اور دودھ سے بنی تمام چیزیں شامل کریں.

2. کشیدگی سے نجات حاصل کرنے کے لئے مےڈٹےشن کریں. کشیدگی کے کا ï رن بھی بال گرنے لگتے ہیں. اس کے ساتھ ہی کافی نیند لیں. اکثر اندرا کی وجہ بھی بال گرنے لگتے ہیں.

3. بالوں کو دھونے کے بعد اپنی انگلیوں کی مدد سے سر کا ہلکا مساج کریں. ایسا کرنے سے سےبےشيس گلینڈ فعال ہو جاتی ہے اور جہاں سے بال تیار ہوتے ہیں اس علاقے میں خون مواصلات تیز ہو جاتا ہے.

4. ہفتے میں ایک بار 'میتھی دانا پیسٹ بنا کر سر کی جلد اور بالوں میں پیک کی طرح آدھے گھنٹے تک لگاے اس سے بال سلكي، ملائم اور مضبوط ہوتے ہیں.

5. ایک سینکا کیلے میں دو چمچ شہد، آدھا کپ دہی یا ایک گلاس لو موٹی دودھ ڈال کر اچھی طرح پھےٹ لیں. اسے روزانہ پینے سے بھی بال مضبوط ہوتے ہیں.

آپکی مخلص: بیداری سکھی

ہولی پر ہیئر کیئر

جھڑنے لگے بال تو سمجھئے سیاہ ہو سکتے ہیں دانت

...


Advertisment

Advertisment